Het STIPT callcenter inhuren werkt als volgt

Als u STIPT callcenter inhuurt krijgt u een vast nummer bij ons waar uw bedrijfsnaam aan wordt gekoppeld. Wanneer u dan naar dit nummer doorschakelt en u wordt gebeld dan verschijnt automatisch uw bedrijfsnaam met al uw bedrijfsgegevens en instructies in het computerscherm in het callcenter.

Onze doorschakelopties

Als u besluit om ons callcenter in te huren dan kunt u uw telefoon op verschillende manieren doorschakelen. Denk hier over na. De beller is na 2 à 3 keer overgaan al bij de kritische grens. Als u uw doorschakeling zo instelt dat de telefoon pas na 4 of 5 keer overgaan wordt doorgeschakeld dan wordt die kritische grens ruimschoots  overschreden. Gevolg: de beller hangt op of is geïrriteerd waardoor een goed gesprek lastig zal worden.
Wat ons betreft kan dat niet de bedoeling zijn van een callcenter inhuren.

Voor ons callcenter maakt het niet uit hoe u doorschakelt. Het kan zijn *21 of *210 of fysiek via uw telefooncentrale.

U kunt doorschakelen bij afwezig zijn, bij in gesprek en na een aantal keer overgaan. Ons advies is altijd om uw doorschakeling zo in te stellen dat uw telefoon direct naar ons callcenter wordt doorgeschakeld bij “in gesprek” of bij “afwezig”.

Tip

Programmeer de hele doorschakelprocedure altijd onder een snel-kiestoets. U kunt zich dan nooit vergissen bij het intoetsen van het nummer en dan weet u zeker dat uw telefoonverkeer goed terecht komt.