Rapport Quality Support BV

Beste Ella en medewerksters van Stipt,

Quality Support is in beweging en aangezien wij wilden weten hoe het gesteld was met de kwaliteit van onze telefonische bereikbaarheid in de nieuwe situatie hebben wij de afgelopen maand een kort onderzoekje uitgevoerd.

Dit hebben wij gedaan door middel van mystery calls, zoals wij dit ook bij onze klanten uitvoeren. In het begin van onze samenwerking heb ik al eens aan Ella gemeld dat we dit een keer zouden doen, maar het was er nog niet van gekomen. We willen de resultaten hiervan graag met jullie delen.

Daarom allereerst: onze complimenten!

Onze auditors hebben de 2 zakelijke telefoonnummers ieder 8 keer gebeld tijdens doorschakelmomenten naar Stipt en vervolgens een vraag gesteld.

  • Er wordt bijzonder snel opgenomen, gemiddeld binnen 4,4 seconden,
  • de langste wachttijd bedroeg 8 seconden.
  • De gebruikte meldteksten zijn uniform en correct.
  • De dames klinken vriendelijk en vragen goed door.
  • Terugbelnotities worden adequaat gemaakt en goed doorgegeven.
  • Het is duidelijk dat de dames bekend zijn met onze diensten.
  • Ook voor wat betreft de afsluiting van het gesprek zijn zeer positieve opmerkingen gemaakt door onze auditors.

Kortom: wij zijn heel blij met jullie en dat wilden we jullie bij deze even laten weten.

Met vriendelijke groet,

Quality Support BV
Carla Henneveld

T085 – 890 03 90
M 06 – 53 750 345
c.e.henneveld@quality-support.nl
www.quality-support.nl