Home ›› Antwoordservice

De antwoordservice die verder gaat!

Uw telefoonverkeer wordt door ons vaste trouwe team met kennis van zaken afgehandeld.
Aansluiting bij onze antwoordservice kan binnen 1 à 2 uur geregeld zijn.

Probeer 2 weken gratis uit
  • flexibele abonnementsvormen
  • kwaliteit
  • ruim 30 jaar ervaring
  • vaste telefonistes
  • 2 weken gratis

De tariefstelling per gesprek kan er voor zorgen dat een gesprek niet te lang mag / kan duren.
Onze antwoordservice garandeert u dat de telefonistes de tijd hebben het gesprek af te handelen zo lang als het duurt waardoor kwaliteit is gewaarborgd.
De telefonistes van onze antwoordservice worden er op getraind om zoveel mogelijk op dezelfde manier te werken en denken met u en uw beller mee.
Ze hebben voldoende initiatief om uw telefoonverkeer naar waarde in te schatten en u te zoeken of het gesprek aan u door te verbinden, ALLEEN wanneer dat echt nodig is.
Bij ons kunt u terecht voor zowel een zeer persoonlijke als professionele telefoonafhandeling.

Hoewel wij met de nieuwste telefooncentrale en software werken, vragen wij van onze telefonistes een "ouderwetse" instelling.
Ze zijn vriendelijk, correct, zakelijk, spreken ABN en Engels en soms ook Duits. 

Om uw telefoonverkeer correct te kunnen afhandelen is het wel belangrijk dat u onze antwoordservice van de juiste informatie voorziet.
Als u ervoor zorgt dat wij bijtijds uw instructies ontvangen, kunnen wij dit op de best mogelijke manier verwerken en als iets niet duidelijk is voor ons dan komen wij daar altijd bij u op terug.

De voordelen van onze STIPTE antwoordservice hebben wij voor u op een rij gezet.

  • Tijdbesparend
    Bij STIPT wordt de telefoonzorg uit uw handen genomen zodat u zich beter kan concentreren op dat belangrijke verkoopgesprek, of de bespreking met uw medewerkers.
    Onze telefonistes handelen op een professionele manier alle gesprekken voor u af.
    En dit alles voor een eerlijke prijs met de voordelen van een kleinschalige service.
  • Persoonlijk
    STIPT is een kleinschalige telefoonservice.
    Wij zijn groot genoeg om ervoor te kunnen zorgen dat er altijd genoeg telefonistes voor u klaar staan, maar niet zo groot dat uw instructies niet meer goed opgevolgd worden.
    Omdat wij niet te veel telefonistes in dienst hebben, lijkt het erop alsof ze de gesprekken en instructies afhandelen alsof ze bij u op kantoor zitten. En zo hoort dat ook.
    Daarnaast wordt de klant zo goed en uitgebreid mogelijk geholpen, ook als daar veel tijd in gaat zitten.
  • Direct aan de lijn
    Bij onze antwoordservice wordt de telefoon altijd direct opgenomen.
    Geen wachtrijmuziekjes of bandjes met de melding dat alle medewerkers in gesprek zijn. Dat is wel zo prettig.
  • Uitgebreid gespreksverslag
    Met behulp van software die speciaal voor onze telefoonservice is geschreven worden alle gesprekken op een uitgebreide manier in uw eigen klantomgeving verwerkt.
    Wij hebben sowieso een standaard script met punten die onze telefonistes moeten noteren, maar wij staan altijd open voor meerdere wensen vanuit uw kant.
  • Verschillende abonnementen
    De antwoordservice van STIPT is in te schakelen op basis van een abonnement of dagservice. Er zijn vier verschillende abonnementsvormen, variërend van 10, 30, 60 of 100 gesprekken per maand.
    Daarnaast zijn onze abonnementen flexibel, dus u kunt er altijd per 1e van een maand voor kiezen om naar een kleiner of juist groter abonnement over te stappen.

Probeer gratis uit

Kwaliteit kan je horen!

Spreekt onze STIPTe antwoordservice u aan?

bekijk onze abonnementen ▸

Antwoordservice binnen handbereik

Kortom, met STIPT bent u verzekerd van kwaliteit en professionaliteit, maar wel op een persoonlijke manier. Dankzij onze kleinschalige opzet.
Interesse? Wij kunnen ons voorstellen dat u graag eerst wilt ervaren hoe het is voordat u daadwerkelijk met ons in zee gaat. Als u personeel aan zou nemen zou u immers ook niet over 1 nacht ijs gaan?
Daarom mag u onze antwoordservice 2 weken uitproberen. Dit is geheel gratis en vrijblijvend!
Voor vragen of verdere informatie kunt u ons altijd bereiken via telefoon, e-mail, of ons contactformulier.
Wij zijn u graag van dienst.
KWALITEIT KAN JE HOREN!

Antwoordservice Stipt telefoonservice2

Neem contact op

Scroll naar boven