• header-algemeen-met-fade-stipt-telefoonservice.jpg
Home ›› Telefoondienst

Telefoondienst STIPT! Kleinschalige en professionele kwaliteit!

Altijd bereikbaar zijn is vaak niet wenselijk. Bij verkoopgesprekken, besprekingen, vakantie of gewoon een vrije dag kan de telefoon zelfs storend zijn.  U kan kiezen voor een dure kracht (1,5 fte) om uw telefoonverkeer af te handelen maar er is ook een andere oplossing. STIPT Telefoonservice! Tegen een fractie van de kosten.

Telefoondienst medewerker
neem contact op ▸

De vaste telefonistes van STIPT telefoonservice handelen uw telefoonverkeer af

- naar uw wensen
- professioneel en persoonlijk in correct ABN
- klein team vaste trouwe telefonistes
- zij kennen uw bedrijf en uw bellers

Dankzij de kleinschalige opzet van onze telefoondienst mist u geen enkel telefoontje en/of potentiële klant.
Is het spoed of wordt een afspraak afgezegd dan zullen onze telefoondienst telefonistes u weten te vinden. Maar niet voor onzin.
Zij vragen door en eventueel in onderling overleg besluiten zij of het noodzakelijk is u op te zoeken. Met name in dit soort situaties betaalt onze kleinschalige opzet zich terug.

Kwaliteit kan je horen

Telefoondienst abonnementen (ruime keuze) hoe werkt het?

Dagservice.
Dit is uitbesteden van uw telefoonaanname op incidentele basis.
Telefoonopvang voor een enkele keer is alleen voordelig als het om 1 of 2 vakantieperiodes per jaar gaat of om een enkele dag per maand.

Abonnement.
U mag doorschakelen naar onze telefoonopvang zo vaak als u wenst.
U kunt kiezen uit abonnementen incl. 10, 30, 60 en 100 gesprekken.
In alle gevallen geldt, dat de telefonistes van STIPT telefoonservice uw gesprekken verwerken in onze speciale telefoonservice software.
Zij noteren:

- tijdstip
- naam
- bedrijfsnaam
- voor wie het gesprek bestemd is
- telefoonnummer en of emailadres
- uitgebreid verslag van het gesprek

Telefoondienst vrouw
neem contact op ▸

STIPT telefoonservice vindt uw communicatie belangrijk!

Als u iemand op kantoor zou hebben voor uw telefoonaanname dan is deze persoon op de hoogte van veel zaken binnen uw bedrijf zoals:

  • namen en telefoonnummers van al uw medewerkers
  • vakanties en/of vrije dagen van iedereen
  • ziekte van medewerkers kort of langdurig
  • uw afspraken en zo zijn er nog meer belangrijke zaken om te weten.

Wij, STIPT telefoonservice, willen dit soort informatie ook graag hebben en wij bieden u hier alle gelegenheid voor.
Zonder kunnen wij de beller immers niet correct te woord staan.

Ook hier betaalt onze kleinschalige opzet zich terug.
Er is ALTIJD onderling overleg tussen onze telefonistes hoe een instructie correct weer te geven in ons telefoonservice systeem zodat het goed door iedereen opgevolgd kan worden.

Hoe ontvangt u uw berichten van onze telefoonservice?

  • Per email. Zo vaak per dag als u wenst. Persoonsgebonden is ook mogelijk.
  • U kunt inloggen via onze site en daar al uw berichten en uw gegevens terugvinden.
  • SMS

Het spreekt voor zich dat bovenstaand afhankelijk is van wat u wenst en wat u met onze telefoondienst afspreekt.
Door de kleinschalige opzet van onze telefoondienst zijn de lijnen met onze telefonistes (uw medewerksters) kort en passen wij uw wensen probleemloos aan.

Telefoondienst van STIPT gratis uitproberen!

U kunt onze telefoondienst twee weken vrijblijvend gratis uitproberen.
Zo ervaart u de voordelen van het uitbesteden van uw telefoonaanname.
Het doorschakelen is eenvoudig.
Tijdens de proefperiode schatten wij u in op een abonnement dat kleiner is dan uw verbruik met een toeslag per gesprek boven het gekozen telefoonservice abonnement.

U betaalt zo alleen wat u gebruikt en onze telefoondienst abonnementen zijn flexibel.
U mag uw telefoondienst abonnement altijd per eerste van een maand wijzigen.

Uw telefoonverkeer verdient het allerbeste!

Wilt u meer weten over onze telefoondienst? Neem dan contact op met Stipt Telefoonservice.
Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met een persoonlijke, professionele telefoonafhandeling voor bedrijven en organisaties.

Neem contact op

Scroll naar boven