Sinds 1 augustus 2025 is Stipt onderdeel van Allround Support Groep

  • header-stipt-telefoonservice.webp
  • Flexibele abonnementen
  • Kwaliteit & persoonlijk contact
  • Meer dan 30 jaar ervaring
  • Je eigen vaste telefonistes
  • 2 weken gratis proberen

Zo schakel je eenvoudig onze telefoonservice in

Doorschakelen

Om onze telefoonservice te gebruiken, hoef je alleen maar je eigen telefoonnummer door te schakelen naar het unieke nummer dat wij voor je beschikbaar stellen. Zodra iemand dat nummer belt, verschijnt automatisch jouw bedrijfsnaam en bijbehorende instructies op het scherm van onze telefoniste.

085-nummer aanvragen

Liever een 085-nummer in plaats van je eigen telefoonnummer? Geen probleem. Wij kunnen binnen 48 uur een eigen 085-nummer voor je regelen dat direct is gekoppeld aan onze telefooncentrale. Je bepaalt zelf wanneer je dit nummer actief gebruikt.

Doorschakelopties

Je kunt op verschillende manieren doorschakelen, bijvoorbeeld via *21 of *210, of fysiek via je telefooncentrale. Je schakelt door bij afwezigheid, in gesprek, of na meerdere keren overgaan. Let hierbij op: als je pas na 4 of 5 keer doorschakelt, is de kans groot dat de beller al is afgehaakt. 2 à 3 keer overgaan is meestal de kritieke grens.

Tip: Stel een sneltoets in om je doorschakeling te activeren. Zo weet je zeker dat je goed bereikbaar bent, zonder steeds opnieuw het nummer te hoeven intoetsen.

Zelf ervaren hoe goed wij zijn?

probeer het GRATIS uit ▸

Hoe door te schakelen

  • *21 = enkelvoudige analoge lijn.
  • *210 = voor ISDN

DIRECT doorschakelen

  • Inschakelen : Op uw toestel toetst u in * 21 * telefoonnummer #
  • Uitschakelen : # 21 #
  • Heeft u ISDN? wijzig dan 21 in 210

VERTRAAGD doorschakelen (na ca. 5x)

  • Inschakelen : Op uw toestel toetst u in * 61 * telefoonnummer #
  • Uitschakelen : # 61 #

DOORSCHAKELEN bij in gesprek

  • Inschakelen : Op uw toestel toetst u in * 67 * telefoonnummer #
  • Uitschakelen : # 67 #

VOIP

  • Doorschakelprocedure via uw provider

UW TELEFOONCENTRALE

Als u fysiek door wilt schakelen via uw eigen telefooncentrale dan moeten wij u voor de gebruiksaanwijzing doorverwijzen naar uw eigen leverancier.

KOSTEN

Het doorschakelen zelf is gratis. Voor het gesprek betaalt u de gewone gesprekskosten via uw provider.

Icon Stipt Telefoonservice

OverOns-foto-rechts-Stipt-nieuw.png

Hoe ontvangt u uw telefoonberichten?

U kunt uw berichten op verschillende manieren ontvangen.

  • Inloggen - U kunt uw berichten via onze site rechtstreeks uit ons systeem halen. Dit is ook handig om uw gegevens in te zien en te controleren of wij met de juiste informatie werken.
  • Per email - Dit kan zo vaak u wilt en is heel handig als u veel onderweg bent maar wel snel op uw telefoontjes wilt reageren.
  • Per SMS - SMS kan makkelijk zijn als u vaak in bespreking bent of voor ons even onbereikbaar. U ontvangt uw berichten evengoed per email.
  • Per Telefoon - U mag zo vaak inbellen als u wilt om uw berichten op te vragen. U ontvangt uw berichten evengoed per email.

Spoedtelefoon

Als er spoed is hebben onze telefonistes voldoende initiatief om u te zoeken en uiteraard alleen voor zaken die er echt toe doen. Wij hebben het dan bijvoorbeeld over een afspraak die afgezegd wordt. Ook kan de telefoniste besluiten een gesprek naar u door te verbinden. Bijvoorbeeld een opdrachtgever die niet wil wachten tot u terug kan bellen of iemand die voor de deur van uw kantoor staat om iets af te leveren.

Benieuwd of we iets voor je kunnen betekenen?

vraag een offerte aan ▸

Icon Stipt Telefoonservice

Scroll naar boven