• header-algemeen-met-fade-stipt-telefoonservice.jpg
  • flexibele abonnementsvormen
  • kwaliteit
  • ruim 30 jaar ervaring
  • vaste telefonistes
  • 2 weken gratis

STIPT telefoonservice inschakelen werkt zo

Doorschakelen

STIPT telefoonservice kunt u activeren door uw telefoonnummer door te schakelen naar een nummer dat wij aan u beschikbaar stellen. Als dit nummer wordt gebeld dan verschijnt automatisch uw bedrijfsnaam met al uw bedrijfsgegevens en instructies in het computerscherm van onze telefoondienst.

085 nummer

Wilt u een nummer van ons als uw eigen telefoonnummer gebruiken? Wij leveren (binnen 48 uur) een 085 nummer dat binnen komt op onze telefooncentrale. Dit nummer is altijd door u over te nemen als u onze service niet meer nodig heeft.

Doorschakelopties

Voor onze telefoonservice maakt het niet uit hoe u doorschakelt.
Het kan zijn *21 of *210 of fysiek via uw telefooncentrale. U kunt doorschakelen bij afwezig zijn, bij in gesprek en/ of na een aantal keer overgaan. Denk over deze laatste optie goed na. De beller is na 2 à 3 keer overgaan al bij de kritische grens.

Als u uw doorschakeling zo instelt dat de telefoon pas na 4 of 5 keer overgaan wordt doorgeschakeld dan wordt die kritische grens ruimschoots overschreden.

TIP! Programmeer de hele doorschakel-procedure altijd onder een snel-kiestoets. U kunt zich dan nooit vergissen bij het intoetsen van het nummer en dan weet u zeker dat uw telefoonverkeer goed terecht komt.

Zelf ervaren hoe goed wij zijn?

probeer het GRATIS uit ▸

Hoe door te schakelen

  • *21 = enkelvoudige analoge lijn.
  • *210 = voor ISDN

DIRECT doorschakelen

  • Inschakelen : Op uw toestel toetst u in * 21 * telefoonnummer #
  • Uitschakelen : # 21 #
  • Heeft u ISDN? wijzig dan 21 in 210

VERTRAAGD doorschakelen (na ca. 5x)

  • Inschakelen : Op uw toestel toetst u in * 61 * telefoonnummer #
  • Uitschakelen : # 61 #

DOORSCHAKELEN bij in gesprek

  • Inschakelen : Op uw toestel toetst u in * 67 * telefoonnummer #
  • Uitschakelen : # 67 #

VOIP

  • Doorschakelprocedure via uw provider

UW TELEFOONCENTRALE

Als u fysiek door wilt schakelen via uw eigen telefooncentrale dan moeten wij u voor de gebruiksaanwijzing doorverwijzen naar uw eigen leverancier.

KOSTEN

Het doorschakelen zelf is gratis. Voor het gesprek betaalt u de gewone gesprekskosten via uw provider.

Icon Stipt Telefoonservice

OverOns--antwoordservice-Stipt-telefoonservice.png

Hoe ontvangt u uw telefoonberichten?

U kunt uw berichten op verschillende manieren ontvangen.

  • Inloggen - U kunt uw berichten via onze site rechtstreeks uit ons systeem halen. Dit is ook handig om uw gegevens in te zien en te controleren of wij met de juiste informatie werken.
  • Per email - Dit kan zo vaak u wilt en is heel handig als u veel onderweg bent maar wel snel op uw telefoontjes wilt reageren.
  • Per SMS - SMS kan makkelijk zijn als u vaak in bespreking bent of voor ons even onbereikbaar. U ontvangt uw berichten evengoed per email.
  • Per Telefoon - U mag zo vaak inbellen als u wilt om uw berichten op te vragen. U ontvangt uw berichten evengoed per email.

Spoedtelefoon

Als er spoed is hebben onze telefonistes voldoende initiatief om u te zoeken en uiteraard alleen voor zaken die er echt toe doen. Wij hebben het dan bijvoorbeeld over een afspraak die afgezegd wordt. Ook kan de telefoniste besluiten een gesprek naar u door te verbinden. Bijvoorbeeld een opdrachtgever die niet wil wachten tot u terug kan bellen of iemand die voor de deur van uw kantoor staat om iets af te leveren.

Benieuwd of we iets voor u kunnen betekenen?

vraag een offerte aan ▸

Icon Stipt Telefoonservice

Scroll naar boven