• flexibele abonnementsvormen
  • kwaliteit
  • 29 jaar ervaring
  • vaste telefonistes
  • 2 weken gratis

STIPT: wie zijn wij?

Al 29 jaar garandeert STIPT telefoondienst een kwalitatief hoogstaande telefoonafhandeling voor ondernemers en hun bedrijf.

Wij spreken uit ervaring

Uw telefoonverkeer is het visitekaartje van uw bedrijf. Kwaliteit leveren is daarom absoluut noodzakelijk om uw bedrijf te handhaven dan wel te laten groeien. Onze telefoondienst helpt u hierbij. U kunt bij onze telefoondiensten terecht voor een zeer persoonlijke en professionele telefoonafhandeling. Wij werken met de nieuwste telefooncentrale en software maar vragen een ouderwetse instelling van onze telefonistes wat betreft de afhandeling van uw telefoonverkeer. 

Onze telefonistes zijn uw medewerkers zodra zij uw telefoonverkeer afhandelen. Zij doen dat vriendelijk, correct, zakelijk en heel belangrijk, met behoud van eigen persoonlijkheid. Dit komt een natuurlijke telefoonafhandeling in correct ABN ten goede. Daarnaast hebben ze voldoende initiatief om uw telefoonverkeer naar waarde in te schatten en u te zoeken of door te verbinden indien nodig. Kortom, bij onze telefoondiensten bent u aan het juiste adres voor een professionele afhandeling van uw telefoonverkeer.

stipt-telefoondienst-wie-zijn-wij-telefoonservice-stipt-telefoonservice.jpg

Onze telefonistes

Natasja Schiettekatte

In dienst: 12 oktober 2009
Functie: telefoniste / office manager
Werkt: 4 hele dagen

Nanette van Leeuwen

In dienst: 1 maart 2005
Functie: telefoniste
Werkt: wisselend 3 en 4 hele dagen

Nina Brons

In dienst: 3 januari 2018
Functie: telefoniste
Werkt: 3 hele dagen

Joyce Verlaan

In dienst: 13 november 2019
Functie: telefoniste 
Werkt: 3 hele dagen

Jessica Boterman

In dienst: 12 maart 2018
Functie: telefoniste / oproepkracht
Werkt: wisselend 1 en 2 vaste dagen en als onze overige medewerksters vrij zijn

Bekijk hoe wij werken

meer over onze werkwijze ▸

Waarom STIPT telefoonservices?

  • 29 jaar ervaring
    Dat is niet voor niets. Wij kennen het klappen van de zweep en leveren kwaliteit tegen een concurrerende faire prijs. Als u iemand aanneemt gaat u niet over 1 nacht ijs en dat zou ook voor uw telefoonservices moeten gelden.

  • Gemotiveerde vaste telefonistes
    STIPT telefoonservices werkt met gemotiveerde telefonistes die uw bedrijf en uw relaties door en door kennen. Zij handelen uw telefoonverkeer af volgens uw instructies. Door onze interne organisatie staan de neuzen dezelfde kant op maar.... de gesprekken worden wel met behoud van eigen persoonlijkheid afgehandeld. Hierdoor is een natuurlijke telefoonafhandeling gegarandeerd.

  • Uw en ons visitekaartje
    Onze telefonistes zijn hèt visitekaartje van uw- en ons bedrijf. Zij worden niet gehouden aan een maximum duur per gesprek maar krijgen alle ruimte om uw beller correct te woord te staan. Alsof zij bij u op kantoor zitten. En zo hoort dat ook.

Kortom, u kunt uw bedrijf met een gerust hart aan ons overlaten en onze telefoonservices inschakelen voor al uw telefoonverkeer.

  • Directe telefoonopname
    Uw telefoonverkeer wordt gegarandeerd direct opgenomen.

  • Afhandeling waar u blij van wordt
    Onze telefonistes denken na. Zij zullen u niet opzoeken voor verkooppraat maar wel als een beller een opdrachtgever blijkt te zijn die aandringt op direct contact.

  • Geen verkooppraat
    Verkooppraat wordt zo afgehandeld bij onze telefoonservices dat de beller u niet meer zal bellen.

  • Optimale communicatie
    Onze telefonistes zijn uw medewerkers. Onze telefoonservices zijn een verlengstuk van uw bedrijf. Als iets niet duidelijk is voor ons dan vragen wij daarom. Dit komt een correcte telefoonafhandeling zeer ten goede.
OverOns--antwoordservice-Stipt-telefoonservice.png

Ella Blom

Met STIPT wil ik mijn klanten helpen telefonisch beter bereikbaar te zijn. Daarvoor lever ik een kwalitatief hoogstaande telefoonservice tegen een betaalbare faire prijs. Ik ben er van overtuigd dat het een niet los kan staan van het ander.

Om kwaliteit te waarborgen kies ik heel bewust voor een middelgrote bedrijfsopzet. Groot genoeg om niet kwetsbaar te zijn, bijvoorbeeld in geval van ziekte van een van onze telefonistes, maar niet zo groot dat wij met teveel telefonistes moeten werken. Het is immers belangrijk dat wij weten wie u bent, wat u doet en hoe wij uw telefoonverkeer, volgens uw wensen, professioneel en correct kunnen afhandelen.

Daarnaast is het heel belangrijk dat onze telefonistes uw telefoon gesprekken en instructies op dezelfde wijze afhandelen en verwerken. Natuurlijk wel met behoud van eigen karakter en inbreng. Met name dit laatste is een must want we geloven dat ieder telefoongesprek ook naturel moet blijven zonder dat de telefoniste aan een tijdslimiet per gesprek wordt gehouden.

Om feeling te houden met wat er gaande is op onze werkvloer werk ik regelmatig mee om de telefoon voor onze klanten af te handelen. En natuurlijk ook tijdens vakanties en/of ziekte als onze vaste oproepkracht(en) niet beschikbaar zijn.

Benieuwd of we iets voor u kunnen betekenen?

vraag een offerte aan ▸

Icon Stipt Telefoonservice

Scroll naar boven